پورغلامي: داماش فقط زير توپ زد

 پورغلامي: داماش فقط زير توپ زد




 

 


پورغلامي: داماش فقط زير توپ زد


تاریخ : جمعه ،
29 مهر 1390

سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: داماش گيلان امروز فقط زير توپ زد و شايد اين نوع بازي هم نوعي هنر است.


فرهاد پورغلامی پس از شکست یک بر صفر برابر داماش گیلان در جمع خبرنگاران گفت: امروز بسیار غمگین هستم و این باخت یکی از روزهای بد فوتبالی من بود. در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم و داماش فقط زیر توپ زد و دفع توپ کرد، شاید این هم نوعی هنر باشد.

وی تأکید کرد: داماش فقط در دقیقه ۲۴ یک بار به محوطه جریمه ما نفوذ کرد و گل زد بعد از آن دیگر آنها نتوانستند خود را به محوطه جریمه ما برسانند ولی ما هر چه زدیم به لایه دفاعی آنها برخورد کرد و نتوانستیم به هدفمان برسیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

سرمربی ملوان در مورد لغزنده بودن زمین مسابقه گفت: زمین لغزنده و ناهموار بود و در این زمین ما ضرر کردیم و نه داماش زیرا آنها فقط زیر توپ زدند و این زمین به آنها کمک کرد. وقتی یازده بازیکن در زمین خودشان و در چنین محوطه جریمه و در چنین زمین لغزنده‌ای جمع می‌شوند نمی‌توان گفت که ما به بن‌بست خوردیم. بازی بسیار سخت بود، هر تیمی نمی‌تواند این گونه بازی کند البته داماش هم خوش‌شانس بود و ما نتوانستیم از موقعیت‌های گل خود استفاده کنیم.

وی در مورد صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه داماش گفت: باید فیلم این صحنه را ببینم و بعد قضاوت کنم.

پورغلامی در مورد خستگی بازیکنان ملوان در بازی امروز گفت: قبول دارم بازیکنان ما کمی استرس داشتند و این مسئله در بازی آنها تأثیرگذار بود اما زمین ناهموار نیز کار ما را سخت‌تر کرد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل